Ωράριο λειτουργίας
Δευ
9:00 - 13:30 και 18:00 - 21:00
Τρι
9:00 - 13:30 και 18:00 - 21:00
Τετ
9:00 - 13:30 και 18:00 - 21:00
Πε
9:00 - 13:30
Παρ
9:00 - 13:30 και 18:00 - 21:00
Σαβ
Μόνο μετά από τηλ επικοινωνία
Κυρ
Μόνο μετά από τηλ επικοινωνία
Τηλέφωνο 2416007051
email alexioual@yahoo.gr
  • Επικοινωνήστε με τον ιατρό Δρ. Αλέξιο Αλεξίου για να κλείσετε ραντεβού την ημέρα και ώρα που σας βολεύει.

    by
Προληπτική ιατρικήΠροληπτική ιατρική

Προληπτική ιατρική, διενέργεια εμβολιασμών

υπηρεσίες Πρωτοβάθμιου ιατρείουυπηρεσίες Πρωτοβάθμιου ιατρείου

Όλες οι υπηρεσίες Πρωτοβάθμιου ιατρείου συμπεριλαμβανομένης και της Συνταγογράφησης Χρόνιων Παθήσεων

Νοσηλεία ασθενών με λοιμώξειςΝοσηλεία ασθενών με λοιμώξεις

Νοσηλεία ασθενών με λοιμώξεις από πολυανθεκτικά μικροβιακά στελέχη

Επισκέψεις κατ' οίκονΕπισκέψεις κατ' οίκον

Επισκέψεις κατ΄ οίκον σε ηλικιωμένους, κλινήρεις ασθενείς, χρόνια πάσχοντες

Author Archives: siteauthor

Αλλαγές στον τρόπο ζωής σε στόχο την πρόληψη και την αντιμετώπιση της υπέρτασης

Υπάρχουν μέτρα που μπορούν να ληφθούν χωρίς να προσφύγουμε από την αρχή στην λήψη φαρμάκων : 

  • Διατροφή με φρούτα και λαχανικά. Μια ανάλογη διατροφή περιέχει ηλεκτρολύτες και ιχνοστοιχεία (κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο) αλλά και φυτικές ίνες
  • Διατροφή πλούσια σε κάλιο όπως πορτοκάλια, μπανάνες, σταφίδες, σύκα, πατάτες που ψήνονται με την φλούδα τους, ψημένα φασόλια, γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και ολικής άλεσης δημητριακά
  • Αποφυγή αλατιού. Αποφυγή αλμυρών τροφών και χωρίς να προσθέτουμε αλάτι στο φαγητό μας. Ορισμένοι άνθρωποι εμφανίζουν μεγαλύτερη ευαισθησία στην μείωση του αλατιού από την διατροφή τους άρα και ανταπόκριση με μείωση της πίεσης από το άλλοι, κυρίως άτομα άνω των 60 ετών και αφρό-αμερικανοί
  • Μείωση του βάρους. Όσο μεγαλύτερο βάρος έχουμε τόσο περισσότερο έργο καλείται να επιτελέσει η καρδιά μας. Η απώλεια περιττών κιλών ασκεί μεγάλη βελτίωση στην αρτηριακή μας πίεση ακόμα και αν δεν επιτύχουμε ιδανικό βάρος
  • Άσκηση. Ακόμα και σε μη υπέρβαρους, η άσκηση μπορεί να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση. Η αεροβική γυμναστική όπως τζόκινγκ, ποδηλασία ή το ζωηρό περπάτημα, τρεις ή πέντε φορές εβδομαδιαίως για 30 λεπτά μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην μείωση της πίεσής μας.
  • Μείωση κατανάλωσης αλκοόλ. Η κατανάλωση δυο ή περισσότερων αλκοολούχων ποτών ημερησίως – δυο ποτήρια κρασιού, δυο μπύρας ή ένα ποτήρι αλκοολούχου ποτού τύπου ουίσκι-βότκα αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο για υπέρταση.
  • Κάπνισμα. Διακοπή καπνίσματος για μείωση του κινδύνου εμφράγματος του μυοκαρδίου
  • Εφαρμογή τεχνικών χαλαρώσεως. Διάφορα είδη συμπεριφορικής θεραπείας τύπου βιοανάδρασης, γιόγκα μπορούν να έχουν κάποια ευεργετική επίδραση στην υπέρταση. Η επίδραση δεν φαίνεται να είναι μεγάλη με άτομα που έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση, παρόλα αυτά έχουν καταγραφεί και περιπτώσεις επίδρασης ικανής να βοηθήσει
Posted: