Βασικές αρχές απώλειας βάρους

Το βάρος σας είναι μια πράξη εξισορρόπησης και οι θερμίδες είναι μέρος αυτής της εξίσωσης. Δίαιτες της μόδας μπορεί να σας υποσχεθούν ότι καταμετρώντας τους προσλαμβανόμενους υδατάνθρακες ή τρώγοντας ένα ΄΄βουνό’’ από γκρέιπφρουτ θα σας κάνει να χάσετε βάρος. Αλλά όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, οι θερμίδες είναι που μετράνε. Η απώλεια βάρους έρχεται όταν καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες παίρνετε. Μπορεί να επιτευχτεί με τη μείωση των επιπλέον θερμίδων από τα τρόφιμα και τα ροφήματα και παράλληλα την αύξηση των θερμίδων που καίγονται μέσα από τη σωματική δραστηριότητα.

Μόλις καταλάβετε την πιο πάνω εξίσωση, είστε έτοιμοι να θέσετε τους στόχους της απώλειας βάρους σας και να κάνετε ένα σχέδιο για την επίτευξή τους. Θυμηθείτε, δεν χρειάζεται να το κάνετε μόνοι τους. Συζητήστε με το γιατρό σας, την οικογένεια και τους φίλους σας για υποστήριξη. Ρωτήστε τον εαυτό σας αν τώρα είναι μια καλή στιγμή και αν είστε έτοιμοι να κάνετε κάποιες απαραίτητες αλλαγές. Επίσης, ενεργήστε έξυπνα: Προβλέψτε πώς θα χειριστείτε καταστάσεις που αμφισβητούν την αποφασιστικότητά σας και τις αναπόφευκτες δευτερεύουσες αποτυχίες.

Αν έχετε σοβαρά προβλήματα υγείας εξαιτίας του βάρους σας, ο γιατρός σας μπορεί να προτείνει χειρουργική επέμβαση απώλειας βάρους ή φάρμακα για σας. Σε κάθε περίπτωση, εσείς και ο γιατρός σας θα πρέπει να συζητήσετε διεξοδικά τα πιθανά οφέλη αλλά και τους πιθανούς κινδύνους.

Μην ξεχνάμε το σημαντικότερο: Το κλειδί για την επιτυχή απώλεια βάρους είναι μια επ΄αόριστο δέσμευση σας για αλλαγές στη διατροφή και τις συνήθειες άσκησης σας.

Comments are closed.